The Walking Dead: Daryl Dixon
Etter at Daryl Dixon har dratt fra Samveldet, skylles han i land i Frankrike, der han tirrer en splittet, men voksende autokratisk bevegelse med base i Paris, og det blir farlig for en ung gutt i hjertet av en godhjertet religiøs bevegelse. Med ønske om å dra hjem tar Daryl på seg å følge gutten til Redet og kjempe seg forbi unike vandrer-arter.
Etter hendelsene i THE WALKING DEAD, etter Daryl Dixon har dratt fra Samveldet, skylles han i land i Frankrike og sliter med å finne ut hvordan han kom dit, og hvorfor. Ankomsten hans i Frankrike tirrer lederne i en splittet, men voksende autokratisk bevegelse med base i Paris, og det blir farlig for en ung gutt i hjertet av en godhjertet religiøs bevegelse ved navn Håpsunionen. Daryl sier ja til å følge barnet og omsorgsgiverne hans på pilegrimsreisen til Redet, et tilfluktssted som lover trygghet, i bytte mot Unionens hjelp med å komme tilbake til USA. Vi følger Daryls reise mens han kjemper seg forbi unike vandrer-arter og provinsiell vold i Frankrike som skyldes konflikter med rot i både personlige historier før vandrerne og Frankrikes dype historie. Underveis skal han komme til å finne ut at ønsket om å dra hjem blir gjort mer komplisert av de nye forbindelsene han danner, og den fornyede følelsen av håp som disse forholdene gir ham.