The Walking Dead: The Ones Who Live
En episk kjærlighetsfortelling om to mennesker som er forandret i en annerledes verden, og som holdes fra hverandre gjennom fysisk avstand og en ustoppelig kraft. Kan Rick og Michonne finne tilbake til hverandre og slik de var, i omgivelser som er ulikt alt de har kjent til? Er de engang i live hvis de ikke har hverandre?
En episk kjærlighetsfortelling om to mennesker som er forandret av en annerledes verden, og som holdes fra hverandre gjennom fysisk avstand og en ustoppelig kraft. Rick og Michonne kastes inn i en annen verden, basert på en krig mot de døde. Kan de finne tilbake til hverandre og slik de var, i omgivelser som er ulikt alt de har kjent til? Er de fiender? Elskere? Ofre? Seirende? Er de engang i live hvis de ikke har hverandre?