They Fight
Den tidligere straffedømte Walt Manigan vender hjem til Southeast D.C. for å gjøre opp for seg. Veien til forsoning fører ham til et sted han sverget han aldri skulle sette sine ben igjen: en nedslitt bokseklubb. Der møter han en brokete trio av unge boksere som kjemper for å bli voksne, med nevene som eneste våpen. Walt dras tilbake inn i en verden han prøvde å unnslippe, og han innser snart at den tøffeste kampen ikke kjempes i ringen.