Ringenes herre: To tårn
I den andre delen av Tolkien-trilogien fortsetter Frodo Baggins og de andre medlemmene av brorskapet på det høytidelige oppdraget for å ødelegge Den ene ringen, men på forskjellige veier. Skjebnene deres ligger i to tårn – Orthanc-tårnet i Jarnagard, der den korrupte trollmannen Sarumann venter, og Saurons festning i Barad-dur, dypt i de mørkeste landene i Mordor.