Magic Medicine
Kan Psykedelisk sopp være et håp for mennesker med alvorlig depresjon? Denne dokumentaren får eksklusiv tilgang til en banebrytende studie med psilocybin til en gruppe frivillige. Gjennom tre pasienters reise og innsikten til forskerne som følger dem, får vi et nært og gripende blikk på smerten bak diagnosen og psykedelisk terapis potensiale.