I Superbiker
I den nådeløse verdenen i British Superbikes kjemper fire førere i over 320 km/t. De er de moderne gladiatorene i British Superbike Championship, som trosser ekstremvær og risikerer alt i hver sving. Gjennom seire og brutale fall vil bare én stå igjen som den sanne mesteren.