I Superbiker 3 - Day of Reckoning
Tittelholder Tommy Hill møter knallhard motstand i forsøket på å forsvare mesterskapet. Tidligere MotoGP-stjerne Shane "Shakey" Byrne, australieren Josh Brookes og det britiske stjerneskuddet Alex Lowes puster ham i nakken i denne sesongen med høyt spill og høye hastigheter.