Urban Farming
Urbant jordbruk, med hjemmedyrkede råvarer og lokalmat, blir stadig mer populært. Forkjempere roser fordelene for ernæring og klimabevarelse. Men er det virkelig bærekraftig? Er gjør det selv-beplantning og høsting umaken verd, eller blir det bare utnyttet av markedsføringen til hagesentrene?