Det perfekte livet
En nylig uteksaminert student klarer ikke å lande drømmejobben og blir tvunget til å flytte tilbake til sin eksentriske familie. Mens familien sakte driver henne mot galskapen, flørter hun med en eldre britisk nabo - før hun innser at hennes platoniske bestevenn, som er i ferd med å flytte til New York for å studere juss, er hennes sanne kjærlighet.
Ryden Malby (Alexis Bledel) har en mesterlig plan. Uteksamineres fra universitetet, få seg en god jobb, være sammen med sin beste venn (Zach Gilford) og finne den perfekte fyren. Men planen hennes går fryktelig galt når hun blir tvunget til å flytte hjem til sin eksentriske familie. Når hun til slutt får drømmejobben, innser Ryden at det er meningsløst uten drømmemannen … og menneskene hun elsker. Michael Keaton, Jane Lynch ("Glee") og Carol Burnett er med i denne ualminnelige romantiske komedien som beviser at du fortsatt kan nå toppen, selv når livet ditt er snudd opp-ned!