Gifted
Octavia Spencer slutter seg til en anerkjent rollebesetning i denne oppløftende familiefilmen. Frank, en enslig mann (Chris Evans), oppdrar gladelig sin niese Mary (Mckenna Grace), et vidunderbarn. Men livet deres sammen blir truet når Marys bestemor (Lindsay Duncan) satser på å melde Mary inn på en spesialskole.