Europa blir til
Europa er et utrolig variert sted. Det strekker seg fra de frosne arktiske nordområdene og helt til Afrikas bredder. Det har hatt en episk historie med kolliderende kontinenter, vulkanutbrudd, istider - og til og med massive asteroidetreff. Denne serien utforsker dets geologiske fortid og nåtid.