The Big Brother
En barnefilm om moro og ondskap, laget med en blanding av stop-motion og tegnefilm. To animerte figurer blir levende og begynner å plage en tredje, uferdig figur. Men rollene byttes om når den de plager, viser seg å være den sterkere storebroren deres.