LEGO Disney Prinsesser: Skurkene forenes
Etter at Ariel, Vaiana, Tiana, Rapunsel og Snøhvit stopper Gastons forsøk på å ta over rikene deres ber han Ursula, Jafar og Den Onde Dronningen om hjelp til å stoppe prinsessene en gang for alle. Prinsessene avslører planen til Gaston og rekrutterer noen av sine egne venner med hjalp av det magiske speilet: Aurora, Belle og Askepott! Og så slår prinsessene seg sammen til et endelig oppgjør mellom det gode og det onde.