Morgendagens TransportMyndigheter rekrutterer fem fantastiske barn til et eliteteam! Sammen skal de koble universet sammen, og beskytte det fra den onde kraften Nemesystemer!
Morgendagens TransportMyndigheter har skapt et eliteteam satt sammen av fem fantastiske bar, eksperter i hvert sitt felt. Vitenskap, teknologi, ingeniørkunst, kreativitet og matematikk. Deres oppdrag er å knytte universet sammen og beskytte det fra en ond kraft som går under navnet Nemesystemer!