Spy Hard
Agent WD-40 blir sendt på sitt vanskeligste oppdrag noensinne... å stoppe den onde General Rancor før han ødelegger verden!
Her er den utrolige komedien som blander høyteknologisk eventyr med høytflygende humor og ustoppelig latter! Moromann Leslie Nielsen er den komiske Agent WD-40, lurt tilbake i tjeneste av The Agency. Sammen med den sexy Agent 3.14 blir han sent på sitt vanskeligste oppdrag noensinne... å stoppe den onde General Rancor før han ødelegger verden! Med mye latter og høyspent action er Spy Hard en hysterisk underholdende komedie som vil få publikum til å hyle av latter!