Det oppstår en ny type invadering av britene når Pusur, sammen med vennene Jon og Odie, reiser til London og møter hans dobbeltgjenger Prins, en aristokratisk katt som har arvet et enestående slott. De to bytter plass og snart lever Pusur på en måte som bare han kan! Det er bare ett problem: den feige Dargis vil ha ham vekk.