Amor Idiota
En beruset Pere-Lluc går nedover gaten og slår hodet mot en stige satt opp av Sandra, en ung kvinne som fester flagg til lyktestolper. Han faller omtåket til bakken og Sandra skynder seg til unnsetning. Når han får sansene tilbake, er Pere-Lluc sikker: Fra det øyeblikket er han forelsket og vil gjøre alt for å vinne hennes gunst.