Kalenderpikene
Tolv medlemmer av Kvinneinstituttet gir ut sin tradisjonelle, årlige kalender og gir den en veldig uvanlig vri.
Når tolv medlemmer av Kvinneinstituttet, en snerpete lokal kvinneklubb bestemmer at de må finne en mer innbydende måte å samle inn penger til en ny veldedighet, bruker de sin tradisjonelle årlige kalender, og gir den en utradisjonell vri. Bak det vanlige bakverket, eplepressen og blomstene er damene helt nakne! Med Golden Globe-nominerte Helen Mirren og Julie Walters, er Kalenderpikene en fantastisk og underholdende komedie. Og det er den nakne sannhet.