A Complete Unknown
I New York i 1961 ankommer en ukjent nittenåring ved navn Bob Dylan med gitaren sin og et revolusjonerende talent. Han skaper intime relasjoner med musikkikoner i Greenwich Village på sin kometkarriere, som kulminerer i en banebrytende og kontroversiell opptreden som gir gjenklang over hele verden.