Chicken Out
En far i pengemangel tar motvillig en jobb som maskot på en kylling-takeaway for å få endene til å møtes for sin unge familie. De må komme seg ut fra under vingene til hans overbærende mor, men den djerve faren må klare seg til den første lønningsdagen sin, kledd ut som en enorm kylling.