La reine des renards
Dronningen av revene er den tristeste av dem alle. Om natten driver den bekymrede gjengen hennes rundt i byens søppel på jakt etter noe for å muntre henne opp. De returnerer med hemmelig skrevne, men usendte kjærlighetsbrev.