Paper Towns
Etter at Quentin (Nat Wolff) og Margo (Cara Delevingne) drar på et nattlig eventyr, forsvinner Margo i dette rørende romantiske mysteriet fra forfatteren av The Fault in Our Stars.
Paper Towns er en oppveksthistorie basert på den bestselgende romanen av John Green (The Fault in Our Stars) som handler om Quentin og den gåtefulle naboen Margo, jenta som elsket mysterier så mye at hun ble et selv. Etter å ha tatt ham med på et nattlig eventyr i hjembyen deres forsvinner Margo plutselig og etterlater seg kryptiske spor som Quentin må løse. Letingen tar Quentin og de skarpe vennene hans på en livlig reise som er både morsom og rørende. Til slutt, for å spore opp Margo, må Quentin finne en dypere forståelse av ekte vennskap – og ekte kjærlighet.