Crush
Når en aspirerende ung kunstner blir tvunget til å bli med på løpslaget på sin videregående skole, bruker hun det som en mulighet til å gå etter jenta hun har vært forelsket i over lang tid. Men hun faller snart for en uventet lagkamerat og oppdager hva ekte kjærlighet er.