Liv og Maddie
Serien følger de smarte og vittige femten år gamle eneggede tvillingene Liv og Maddie, og deres sammenknyttede familie (de yngre brødrene Joey og Parker, og foreldrene Pete og Karen).
Serien følger de smarte og vittige femten år gamle eneggede tvillingene Liv og Maddie, og deres sammenknyttede familie (de yngre brødrene Joey og Parker, og foreldrene Pete og Karen). Som en enestående elev og skolens basketballfenomen, er Maddies popularitet stigende... Helt til Liv, en populær TV-stjerne som akkurat har gjort ferdig serien sin, kommer triumferende tilbake til skolen deres i Wisconsin. Tenåringslivene deres blir ennå mer kompliserte av at foreldrene deres jobber på skolen de går på.