Det var ikke meg
De morsomme vendingene og svingene i livet til fem tenåringer - ultra-konkurrerende toeggede-tvillinger og deres tre beste venner. Hver episode begynner som tvillinger Lindy og Logan på en eller annen måte prøver å forklare nøyaktig hva som nettopp skjedde.
En komedie som forteller om de morsomme vendingene og svingene i livene til fem tenåringer - ultra-konkurrerende toeggede tvillinger og deres tre beste venner. Hver episode begynner på slutten av en situasjon, rett etter at et eventyr har gått absurd galt, hvorpå tvillingene Lindy og Logan og vennene deres Jasmine, Garrett og Delia på en eller annen måte prøver å forklare - med flashback-scener - nøyaktig hva som skjedde.