Flying Jalopy
Donald Duck kjøper et rakleverk av et brukt fly fra den utspekulerte eieren Ben Gribb, som lurer den intetanende anden til å gjøre Ben til den begunstigede i tilfelle en ulykke. Ben tar deretter Donald med på en dumdristig flyvning, og forsøker å få flyet til å krasje slik at han kan innhente en formue fra Donalds uflaks.