Betrayal: Secrets & Lies
Betrayal: Secrets & Lies forteller historiene til folk som får livene sine revet i stykker av sine nærmeste, og om motet det krever for å overleve.
Kjærlighet. Tillit. Bedrag. Betrayal: Secrets & Lies forteller sanne historier om mennesker som blir sviktet av sine nærmeste. Hver episode følger et liv som går i knas, og kampen for å overleve. For når lojalitet blir til løgn, knuser sannheten mer enn bare hjerter. Den forandrer alt.