BTS Monuments: Beyond The Star
Gruppens reise begynner med å overkomme utfordringer og konflikter for å nå toppen innen den globale musikkindustrien.
Utforsk de daglige livene og de innerste tankene til de syv BTS-medlemmene idet de jakter på mening og mål i livet.