Chad Powers
Åtte år etter en katastrofal tabbe som knuste hans lovende fotballkarriere, prøver quarterback-stjernen Russ Holliday å gjenopplive fotballdrømmen. Forkledd som den eksentriske Chad Powers, melder han seg på det kriserammede laget South Georgia Catfish.