Ikke glem oss
Det er sensommer, og Félix flytter ut av huset og inn på sin nye studenthybel. Etter tjue års ekteskap er det på tide at Carole og Benoît tenker på seg selv. Men hvordan vil de to håndtere sitt nye liv? Har ikke tiden allerede tæret på følelsene deres? Er kjærligheten nok til å tåle tidens tann?