Huguette
Når Huguette, en 78 år gammel tidligere lærer, blir hjemløs på grunn av ubetalt husleie, tilbyr naboen Marion henne en avtale: tak over hodet i bytte mot hjelp til å hindre at elever slutter på skolen.