Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam utforsker Sierra Leone etter Ebola, surfer ved elvemunninger og kommer i kontakt med Bureh Beach Surf Club. Han er vitne til landets surfekulturutvikling, og mener at klubbens vekst er et høydepunkt langs de 400 km lange fastlandsstrendene, med en konsekvent venstresvingende bølge. Deres motto, "Bølgene får deg til å føle deg bra," kan bli et sierraleonsk ordtak, og tiltrekke flere surfere.