Elskede
På en vanskelig reise for å finne frihet konfronteres Sethe av hemmelighetene som har hjemsøkt henne i årevis. Så kommer en gammel venn fra fortiden uventet tilbake i livet hennes. Med hans hjelp kan Sethe endelig være i stand til å gjenoppdage hvem hun er.