Damien - Omen II
Tenårings-antikristen bruker de sataniske kreftene sine på å drepe alle, inkludert venner og familie, som er mistenksomme til hans onde arv.
Siden foreldrenes plutselige og svært mistenkelige død har 12 år gamle Damien vært i sin milliardæronkel Richard Thornes varetekt. Damien, som fryktes å være antikrist, planlegger å overta kontrollen over onkelens multinasjonale matkonsern ... og verden. Imens møter alle som prøver å avsløre hemmelighetene i Damiens uhyggelige fortid, eller djevelske fremtid, en grusom død.