Primos
Tater har store drømmer og bare én sommer på å finne ut av dem. Når moren inviterer tolv av søskenbarna hennes på besøk, forbereder Tater seg på det verste, men sommeren viser seg å bli helt topp.
Primos, som er inspirert av Natasha Klines oppvekst i utkanten av Los Angeles, forteller om somrene hun tilbrakte med sine mange søskenbarn. Serien følger Tater Ramirez Humphrey, en eksentrisk jente som har store drømmer for framtiden og bare én sommer på å finne ut av dem, noe som kompliseres av at alle de tolv søskenbarna hennes kommer på besøk. Serien feirer Klines multikulturelle, blandede meksikansk-amerikanske familie og hennes erfaringer med å vokse opp som annengenerasjons latina.