Zombi 4: Zmierzch wampirów
W czasie wakacyjnej wycieczki para zakochanych, zombi Zed i kosmitka-cheerleaderka Addison, napotyka niespodziewane kłopoty. Zostają obozowymi wychowawcami wrogo nastawionych do siebie grup, daywalkerów i wampirów. Sytuacja staje się coraz bardziej napięta i ekipa z Seabrook musi przekonać daywalkerkę Novę i wampira Victora, by połączyli walczące ze sobą frakcje i wspólnie zapobiegli grożącej wszystkim tragedii.