Następcy/Zombi: Zderzenie światów - koncert
Wejdź do świata filmów „ZOMBI” i „Następcy”, by obejrzeć wyjątkowy koncert, podczas którego obsady obu produkcji po raz pierwszy spotykają się na scenie. Występują: Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé i Freya Skye. Pojawią się też goście specjalni, w tym Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura i nie tylko. Ten koncert na żywo to twoje miejsce w pierwszym rzędzie podczas muzycznej uczty, która celebruje świat, postacie i piosenki z tych dwóch hitowych serii.