Thrillery, Kryminał
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem i Penélope Cruz to gwiazdorska obsada thrillera opowiadająca o transakcji narkotykowej, która wymyka się spod kontroli.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem i Penélope Cruz to gwiazdorska obsada naładowanego akcją i trzymającego w napięciu thrillera, którego reżyserem jest legendarny Ridley Scott, a scenarzystą uznany pisarz, zdobywca nagrody Pulitzera, Cormac McCarthy. Doświadczony prawnik (Michael Fassbender) jest znany z tego, że często oferuje swe usługi niewłaściwym ludziom. Skuszony szybkim zarobkiem wplątuje się w narkotykowy biznes. Wkrótce przekonuje się jednak, że chciwość może mieć wysoką cenę.