Bukayo Saka: The Time is Now
Marzenia są na wyciągnięcie ręki, więc Bukayo Saka prosi o rozmowę Thierry'ego Henry'ego. Ich wyjątkowa więź narodziła się z wiadomości na WhatsAppie wysłanej w najtrudniejszym momencie kariery Saki. Teraz dwie ikony spotykają się, by porozmawiać o tym, co przyniesie przyszłość.
Przed Bukayo Saką najważniejszy moment w karierze. Premier League. Liga Mistrzów. Mistrzostwa Świata. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Pytanie tylko, czy zdoła po to sięgnąć, nie tracąc przy tym tego, co czyni go wyjątkowym.
Gdy wszystko, o czym marzył, jest tak blisko, Bukayo zwraca się do Thierry'ego Henry'ego, by odbyć rozmowę, na którą czekali od lat. To, co zaczęło się od jednej wiadomości na WhatsAppie po najbardziej bolesnym momencie w karierze Bukayo, przerodziło się w jedną z najbardziej niezwykłych więzi w świecie futbolu. Teraz rozmowa przenosi się z czatu do wspólnego stołu. A oni po raz pierwszy pozwalają nam jej posłuchać.
Świat widzi gole, radość po nich i ogromną presję. Ten film pokazuje to, co kryje się za kulisami. Modlitwy mamy. Krótkie wiadomości od taty. Cała wioska ludzi, która wspiera Bukayo, gdy świat próbuje go złamać. A w samym środku tego wszystkiego dwie ikony, które rozumieją się bez słów, spotykają się na rozmowie, która zdefiniuje to, co dalej.