David Beckham: Drużyna w opałach
David Beckham wraca w rodzinne strony. W trakcie sezonu dołącza do klubu ze wschodniego Londynu – Westward Boys, drużyny grającej w lidze, w której sam zaczynał jako chłopiec – Echo Premier League. Przez cały sezon Westward nie wygrali ani jednego meczu, a ryzyko spadku rośnie. David ma przed sobą ogromne wyzwanie. Czy będzie w stanie ocalić ich drużynę?
David Beckham wraca w rodzinne strony. Kariera, która zaprowadziła go na szczyt światowej piłki nożnej, wraca teraz do swojego źródła: wschodniego Londynu. To tutaj zaczęła się piłkarska podróż Davida – w Echo Premier League.
W David Beckham: Drużyna w opałach dołącza do Westward Boys, drużyny U14 ze wschodniego Londynu, która desperacko potrzebuje pomocy. Przez cały sezon Westward nie wygrali ani jednego meczu, a zagrożenie spadkiem rośnie. David będzie musiał wykorzystać wszystkie swoje lata doświadczeń w grze, jeśli chce uratować ich przed spadkiem.
Od bohaterstwa po złamane serce, od niepowodzenia po odkupienie, doświadczenia, przez które w trakcie tego sezonu przejdą Westward Boys, ich trenerzy i rodziny, zostaną z nimi na zawsze.
David Beckham wraca do korzeni, aby być mentorem drużyny grającej w lidze, w której sam zaczynał.
Westward muszą dać z siebie wszystko, jeśli chcą mieć szanse w bitwie o pozostanie w lidze.
Wycieczka Davida na stadion Wembley inspiruje chłopców, ale czy pozostaną w Echo Premier League?