Rodzina z wyboru
Serial opowiada o trzech najlepszych przyjaciołach – homoseksualistach w poważnym wieku – którzy po tym, jak dotknęła ich niespodziewana śmierć, postanawiają spędzić jesień życia razem w Palm Springs, gdzie najbogatszy z nich mieszka ze swoją matką.
Serial opowiada o trzech najlepszych przyjaciołach – homoseksualistach w poważnym wieku – którzy po tym, jak dotknęła ich niespodziewana śmierć, postanawiają spędzić jesień życia razem w Palm Springs, gdzie najbogatszy z nich mieszka ze swoją matką. Jako rodzina z wyboru udowadniają, że bez względu na to, jakie kłody rzuca pod nogi życie, zawsze znajdzie się u twego boku ktoś, kto przypomni ci, że czas najwyższy, żebyś wreszcie zrobił sobie lifting szyi.
Sybil pomaga Arthurowi znaleźć pracę jako stylista. Jerry wybiera się na koncert Donny'ego Osmonda.
Przyjaciele stawiają czoła swojej sąsiadce – populistycznej kongresmence i dzikiej imprezowiczce.
Bunny prosi Jerry'ego i Arthura, by pozwolili Mindy dołączyć do ich drużyny pickleballowej.