Kwestia seksu i śmierci
Po otrzymaniu diagnozy raka piersi z przerzutami w IV stadium Molly Kochan postanawia opuścić męża, aby po raz pierwszy w życiu odkryć głębię swoich seksualnych pragnień – przy wsparciu swojej najlepszej przyjaciółki, Nikki, u jej boku.
Serial stacji FX „Kwestia seksu i śmierci” jest inspirowany prawdziwą historią Molly Kochan, opowiedzianą pierwotnie w podcaście Wondery, który powołała do życia wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką, Nikki Boyer. Po tym, jak Molly otrzymuje diagnozę raka piersi z przerzutami w IV stadium, decyduje się opuścić swojego męża Steve'a i po raz pierwszy w życiu zaczyna odkrywać pełen zakres i złożoność swoich seksualnych pragnień. Odwagę i wsparcie w tej przygodzie daje jej najlepsza przyjaciółka Nikki, która pozostaje u jej boku do samego końca.
Po otrzymaniu wstrząsającej diagnozy Molly znajduje oparcie w swojej najlepszej przyjaciółce Nikki.
Molly i Nikki udają się na seksbalangę, a żądze Molly prowadzą ją w zaskakujące rejony.