Hannah Montana: 20 lat później
„Hannah Montana: 20 lat później” to pełen nostalgii list miłosny do fanów. Miley Cyrus wraca do najpiękniejszych wspomnień w rozmowie z Alex Cooper. Fanów czeka też wgląd za kulisy, gdzie Miley pokaże swoją kolekcję pamiątek, a także znajome twarze, niespodziewani goście oraz wyjątkowy muzyczny występ Miley Cyrus.