High School Musical
Czasem niewiele trzeba, by znaleźć się na językach całej szkoły. Przekonali się o tym kapitan licealnej drużyny koszykówki i szkolna prymuska, którzy ku zaskoczeniu wszystkich, wzięli udział w przesłuchaniu do musicalu. Czy pójdzie im śpiewająco? Zobacz, z jaką pasją ten nietypowy duet stara się zrealizować swoje muzyczne marzenie. Troy (Zac Efron) błyszczy w każdym meczu koszykówki, lecz sport nie jest jego jedyną pasją. Bystra i piękna Gabriella (Vanessa Anne Hudgens) dumnie reprezentuje liceum East High w licznych konkursach akademickich. Choć odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach, nikt nie podejrzewa, że Troy i Gabriella uwielbiają teatr. Ten oryginalny film Disney Channel opowiada piękną historię o tym, że warto mieć odwagę spełniać swoje marzenia. Zobacz, jak licealiści z East High wspólnie pracują w pocie czoła nad szkolnym musicalem, który porwie wszystkich do tańca!