The Kardashians: An ABC News Special
Wyjątkowe domowe nagrania wideo i zdjęcia przedstawiające intymny obraz rodziny Kardashianów. Od 15 lat obserwujemy, jak rodzina dzieli się z widzami swoim życiem prywatnym w programie telewizyjnym, definiując na nowo sławę, wyznaczając nowe standardy piękna i stając się uosobieniem popkultury. Odkrywamy relacje rodzinne między kobietami, rozwój ich firmy, napięcie między zachowaniem prywatności a tworzeniem słynnego programu oraz to, w jaki sposób młodsi członkowie rodziny radzą sobie ze sławą.