Pam i Tommy
Osadzony w pionierskich czasach Internetu serial „Pam&Tommy” opowiada wręcz niewiarygodną, lecz prawdziwą historię o seks-taśmie Pameli Anderson (Lily James) i Tommy'ego Lee (Sebastian Stan). Niezadowolony fachowiec (Seth Rogen) skradł z ich domu kasetę, która z ciekawostki w świecie pirackich VHS-ów zmieniła się w globalną sensację, gdy w 1997r. trafiła do Internetu. Serial przedstawia jednocześnie historię miłosną i łotrzykowską opowieść ku przestrodze.
Pamela Anderson i Tommy Lee spotykają się, odlatują I biorą ślub... wszystko w 4 dni.