Dorośli
„Dorośli” to serial komediowy stacji FX, opowiadający o grupie dwudziestoparolatków z Nowego Jorku, którzy próbują być dobrymi ludźmi, mimo że póki co ciężko ich nazwać ludźmi, a tym bardziej dobrymi. Samir, Billie, Paul Baker, Issa i Anton to piątka przyjaciół mieszkających razem w domu rodzimym Samira, gdzie dzielą się posiłkami, zmartwieniami, a okazjonalnie nawet szczoteczkami do zębów. Serial w nieco przerysowany sposób przedstawia sukcesy, porażki i upokorzenia związane z wkraczaniem w dorosłe życie. Niezależnie od tego, czy próbują awansować w pracy, poruszać się po systemie opieki zdrowotnej, zorganizować przyjęcie czy umówić się na randkę w erze Find My Friends, grupa odkrywa, że w prawdziwym świecie nic nie jest proste, a wszystkie ich najlepsze intencje zazwyczaj tylko pogarszają sytuację. Bohaterowie są w trakcie kształtowania się ich osobowości, mają mnóstwo złych pomysłów i świeżych „teorii dorosłości”. Ale jest jedna rzecz, która zawsze im wychodzi: okazywanie sobie wzajemnego wsparcia.
Anton i Paul Baker przyjmują gościa spoza miasta. Issa zajmuje stanowcze stanowisko w pracy.