Rdzenni i wściekli
Półgodzinne odcinki tego serialu komediowego opowiadają o losach czterech rdzennych nastolatków z rolniczej Oklahomy, którzy kradną, rabują i oszczędzają, żeby wyjechać do egzotycznej, tajemniczej i dalekiej Kalifornii.
„Rdzenni i wściekli” w reżyserii Sterlina Harjo i Taiki Waititi to półgodzinna komedia, która śledzi wyczyny czwórki nastoletnich rdzennych mieszkańców wiejskich terenów Oklahomy. Serial, nakręcony w Okmulgee w Oklahomie, stanowi przełom w kwestii reprezentacji rdzennej ludności w telewizji – zarówno przed, jak i za kamerą. Każdy scenarzysta, reżyser i stały członek obsady serialu jest rdzennym mieszkańcem Oklahomy. Ten pierwszy w swoim rodzaju zespół artystów opowiada historię, która współgra z ich doświadczeniami życiowymi i wprowadza widzów do zadziwiająco znajomego i zabawnego świata.