Iberia's Natural Border
Międzynarodowy Park Krajobrazowy Rzeki Tag obejmuje Hiszpanię i Portugalię i może poszczycić się niezwykłą różnorodnością biologiczną. To pierwszy w Europie międzynarodowy park przyrodniczy, pełen bogatej flory i fauny. Odkryj ekologiczne kontrasty i obserwuj starożytne migracje zwierząt przez rzekę Tag – widowisko natury.