Soundtrack od serca: Nowa historia
Suho i Hyeonseo, którzy byli kiedyś parą, spotykają się ponownie – on bogaty dyrektor generalny, ona nauczycielka gry na fortepianie. K pracuje z Suho nad wspólnym projektem i zaprasza Hyeonseo do współpracy. Suho i Hyeonseo ruszają romantyczną drogą pełną zwrotów akcji. Czy historia się powtórzy?